Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

ΟI ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟI ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ



Το πετρέλαιο , το φυσικό αέριο και οι δρόμοι διοχέτευσής τους είναι οι αιτίες των τελευταίων πολέμων . Ο ελληνισμός έχει πρόσφατα πληρώσει το τίμημα της αλαζονείας και του τυχοδιωκτισμού των πολιτικών του, που έστειλαν τον Ελληνικό στρατό στα βάθη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που κατέρρεε, συμμετέχοντας στο παιχνίδι των Μεγάλων Δυνάμεων για τον έλεγχο των πηγών του μαύρου χρυσού. Τιμωρήθηκε σκληρά με την ανταλλαγή πληθυσμών του 1923 και χάνοντας την Ιωνία, τόπο συνεχούς Ελληνικής παρουσίας επί 3000 περίπου χρόνια . Οι ιστορικοί το κρίνουν σαν την μεγαλύτερη ήττα που δέχθηκε ο Ελληνισμός. Υπενθυμίζοντας τα γεγονότα, η τότε κυβέρνηση παραιτήθηκε και την επομένη μέρα εκτελέστηκαν με την κατηγορία της προδοσίας οι ¨Γούναρης , Πρωτοπαπαδάκης, Θεοτόκης, Μπαλτατζής, Στράτος, Χατζηανέστης, από το επαναστατικό συμβούλιο που είχε ήδη συσταθεί, με σκοπό την παραδειγματική τιμωρία των προδοτών. Έχοντας ζήσει ως Έθνος τέτοιου είδους ταπεινώσεις , οι Έλληνες πολιτικοί , σεβόμενοι τις μνήμες εκείνων των Ελλήνων που έχασαν πατρίδες , οφείλουν πίστη στους νόμους και το Σύνταγμα . Η λήψη των αποφάσεών τους να έχει κύριο άξονα την προάσπιση της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας , εκπροσωπώντας επάξια τον κυρίαρχο ελληνικό λαό, που είναι άλλωστε και ο σκοπός της πολιτικής τους ύπαρξης.
Κάποτε , όταν πλούτιζαν οι Έλληνες , γίνονταν Ευεργέτες , χτίζοντας σχολεία ιδρύματα και εκπαιδευτήρια για να μορφωθούν οι Ελληνόπαιδες και κρατούσαν ψηλά την σημαία του Ελληνισμού. Σήμερα η συμφωνία για την διοχέτευση Ρωσικού πετρελαίου στο Αιγαίο υπεγράφη από το Υπουργείο Ανάπτυξης , για να ωφεληθούν γνωστοί όμιλοι εταιρειών. Δηλαδή Έλληνες επιχειρηματίες οι οποίοι όχι μόνο δεν είναι Εθνικοί Ευεργέτες , αλλά υπογράφουν επενδύσεις μεγάλης επικινδυνότητας για το Έθνος. Οι συνέπειες της λειτουργίας του αγωγού ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ - ΑΛΕΞ/ΛΗΣ εθνικά αλλά και περιβαλλοντικά δεν αντισταθμίζονται.
Από τη μια η «συνδιαχείρηση» της Θράκης κίνδυνος ήδη ημιορατός και από την άλλη το «βρώμικο» πετρέλαιο .
α)Η κλιμάκωση και η όξυνση των κινητοποιήσεων των Μουσουλμάνων της Δυτικής Θράκης , με την συγχρονισμένη δραστηριότητα ( επισκέψεις ) Τούρκων πολιτικών στον χώρο αυτό ,ο οποίος αδιαμφισβήτητα ανήκει στην Ελλάδα ( Συνθήκη της Λοζάννης ) και δεν μπορεί να είναι « γκρίζα ζώνη » συμβαίνουν ενώ η ελληνική κυβέρνηση συνδιαλέγεται και υπογράφει συμφωνίες για ορυχεία χρυσού , πετρελαιαγωγούς και διυλιστήρια στην Θράκη. Η Ελλάδα φλερτάρει επικίνδυνα με Νέες Δυνάμεις , σε νέες σφαίρες επιρροής και μετατοπίζει την θέση της , (Ρωσική έξοδος στο Αιγαίο ,Αγωγός Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης , εγκατάσταση πυραύλων SS300 ) με κίνδυνο την πολεμική σύρραξη ,ιδιαίτερα σε μια εποχή που η παγκόσμια κοινότητα διέρχεται μια ενεργειακή και οικονομική κρίση.
β) Η περιβαλλοντική επικινδυνότητα του Αγωγού Μπουργκάς Αλεξ/λης και η πιθανότητα οικολογικής καταστροφής – για όσους δεν γνωρίζουν_ αφορά πιο συγκεκριμένα και άμεσα στο Δάσος της Δαδιάς και το Δέλτα του Έβρου που κατατάσσονται στα σπάνια οικοσυστήματα του πλανήτη Γη και φιλοξενούν άγρια ζώα και πτηνά που προστατεύονται από την Συνθήκη RAMSAR .
Πιο συγκεκριμένα : 92.670 στρ. Περιοχή RAMSAR :
46.000 στρ. Καταφύγιο άγριας ζωής
Και 125.400 στρ. της περιοχής καλύπτονται από ζώνες ειδικής προστασίας GR 1110001 .
Τις συνέπειες τέτοιου είδους συμφωνιών και επενδύσεων θα πληρώσουν όχι μόνο τοπικά οι πολίτες της Θράκης αλλά και όλης της Ελλάδας.
Οι ποσότητες πετρελαίου που θα διέρχονται το Αιγαίο θα είναι πολλαπλάσιες αυτών που ήδη διαπερνούν τα Δαρδανέλια διότι η Τουρκική πλευρά επέτρεπε περιορισμένο αριθμό τάνκερ , επικαλούμενη περιβαλλοντικές συνέπειες.
Όταν το Αιγαίο θα είναι ένα πέρασμα πετρελαίου, τα νησιά του Αιγαίου και οι Ελληνικές παραλίες θα πάψουν να είναι τόπος τουρισμού και αλιείας,
τομείς της οικονομίας από τους ελάχιστους εναπομείναντες ,που προσδοκούν να επιβιώσουν και να ευημερήσουν , την στιγμή που η Ελληνική Γεωργία καταποντίζεται.
Η Ελληνική κυβέρνηση και οι διάφοροι όμιλοι επιχειρηματιών που εμπλέκονται, δεν έχουν το δικαίωμα να αποφασίζουν και να υπογράφουν συμφωνίες ερήμην του Ελληνικού λαού, χωρίς να τον ενημερώνουν , χωρίς να καταφεύγουν στην λαϊκή εντολή ( Η Βουλγαρική πλευρά ενήργησε δημοψήφισμα στο Μπουργκάς ) .
Αδιαφορούν αν το πετρέλαιο του αγωγού θα διασχίζει μια τόσο ευαίσθητη γεωπολιτικά και οικολογικά περιοχή ; Υπάρχει άραγε όφελος από την κατασκευή Διυλιστηρίων πετρελαίου δίπλα σ’ ένα παράκτιο υγροτοπικό σύμπλεγμα που είναι μνημείο της φύσης ,ή είναι υπόθεση όλων μας η διάσωσή του ;
Η καταπάτηση υπογεγραμμένων Συνθηκών ιστορικά οδηγεί στην τιμωρία που θα αποδοθεί από τα Ελληνικά και τα Διεθνή δικαστήρια .
Ως Ελληνίδα πολίτης τους θέτω προ των ευθυνών τους .



ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΧΗ

ΕΣΛΙΝ 27 ΛΑΜΙΑ

Τ.Κ. 351 00
e-mail : xemifarm@lam.forthnet.gr